W samochodzie Peugeot 508 I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.6 THP 121kW o pojemności 1598 cm³ i fabrycznej mocy 165 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Peugeot 508 I 1.6 THP 121kW 165 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 26 KM do 191 KM, co stanowi wzrost aż o 16%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 66 Nm do 306 Nm, czyli poprawić się aż o około 28% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 165 KM 121 kW |
191 KM +26 KM +16 % 140 kW +19 kW +16 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 240 Nm | 306 Nm +66 Nm +28 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Peugeot 508 I 1.6 THP 121kW 165 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Peugeot 508 I 1.6 THP 121kW 165 KM?
Chip tuning w przypadku Peugeot 508 I 1.6 THP 121kW 165 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 26 KM, co stanowi przyrost aż o 16%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.