W samochodzie Peugeot 508 I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.6 THP 115kW o pojemności 1598 cm³ i fabrycznej mocy 156 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Peugeot 508 I 1.6 THP 115kW 156 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 23 KM do 179 KM, co stanowi wzrost aż o 14%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 39 Nm do 279 Nm, czyli poprawić się aż o około 16% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Peugeot 508 I z silnikiem 1.6 THP 115kW 156 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 25 KM i osiągnąć 181 KM, co stanowi wzrost o 16%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 42 Nm do 282 Nm, czyli poprawić się aż o około 18% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 156 KM 115 kW |
179 KM +23 KM +14 % 132 kW +17 kW +14 % |
181 KM +25 KM +16 % 133 kW +18 kW +16 % |
Moment obrotowy | 240 Nm | 279 Nm +39 Nm +16 % |
282 Nm +42 Nm +18 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Peugeot 508 I 1.6 THP 115kW 156 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Peugeot 508 I 1.6 THP 115kW 156 KM?
Chip tuning w przypadku Peugeot 508 I 1.6 THP 115kW 156 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 23 KM, co stanowi przyrost aż o 14%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Peugeot 508 I 1.6 THP 115kW 156 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Peugeot 508 I 1.6 THP 115kW 156 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 25 KM, co stanowi przyrost aż o 16%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Peugeot 508 I 1.6 THP 115kW 156 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Peugeot 508 I 1.6 THP 115kW 156 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.