W samochodzie Peugeot 5008 I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.6THP 114kW o pojemności 1598 cm³ i fabrycznej mocy 155 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Peugeot 5008 I 1.6THP 114kW 155 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 29 KM do 184 KM, co stanowi wzrost aż o 18%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 55 Nm do 295 Nm, czyli poprawić się aż o około 23% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 155 KM 114 kW |
184 KM +29 KM +18 % 135 kW +21 kW +18 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 240 Nm | 295 Nm +55 Nm +23 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Peugeot 5008 I 1.6THP 114kW 155 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Peugeot 5008 I 1.6THP 114kW 155 KM?
Chip tuning w przypadku Peugeot 5008 I 1.6THP 114kW 155 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 29 KM, co stanowi przyrost aż o 18%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.