W samochodzie Peugeot 308 I, z wolnossącym silnikiem benzynowym 1.6 VTi 88kW o pojemności 1589 cm³ i fabrycznej mocy 120 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Peugeot 308 I 1.6 VTi 88kW 120 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 6 KM do 126 KM, co stanowi wzrost o 5%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 7 Nm do 167 Nm, czyli poprawić się o około 4% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 120 KM 88 kW |
126 KM +6 KM +5 % 93 kW +5 kW +5 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 160 Nm | 167 Nm +7 Nm +4 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Peugeot 308 I 1.6 VTi 88kW 120 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Peugeot 308 I 1.6 VTi 88kW 120 KM?
Chip tuning w przypadku Peugeot 308 I 1.6 VTi 88kW 120 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 6 KM, co stanowi przyrost aż o 5%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.