W samochodzie Peugeot 308 II, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.6 THP 147kW o pojemności 1598 cm³ i fabrycznej mocy 200 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Peugeot 308 II 1.6 THP 147kW 200 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 16 KM do 216 KM, co stanowi wzrost o 8%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 45 Nm do 320 Nm, czyli poprawić się aż o około 16% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 200 KM 147 kW |
216 KM +16 KM +8 % 159 kW +12 kW +8 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 275 Nm | 320 Nm +45 Nm +16 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Peugeot 308 II 1.6 THP 147kW 200 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Peugeot 308 II 1.6 THP 147kW 200 KM?
Chip tuning w przypadku Peugeot 308 II 1.6 THP 147kW 200 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 16 KM, co stanowi przyrost aż o 8%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.