W samochodzie Peugeot 301, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 1.6 HDi 68kW o pojemności 1560 cm³ i fabrycznej mocy 92 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Peugeot 301 1.6 HDi 68kW 92 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 23 KM do 115 KM, co stanowi wzrost aż o 25%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 35 Nm do 265 Nm, czyli poprawić się aż o około 15% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 92 KM 68 kW |
115 KM +23 KM +25 % 85 kW +17 kW +25 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 230 Nm | 265 Nm +35 Nm +15 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Peugeot 301 1.6 HDi 68kW 92 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Peugeot 301 1.6 HDi 68kW 92 KM?
Chip tuning w przypadku Peugeot 301 1.6 HDi 68kW 92 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 23 KM, co stanowi przyrost aż o 25%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.