W samochodzie Peugeot 3008 I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.6 THP 115kW o pojemności 1598 cm³ i fabrycznej mocy 156 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Peugeot 3008 I 1.6 THP 115kW 156 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 22 KM do 178 KM, co stanowi wzrost aż o 14%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 40 Nm do 280 Nm, czyli poprawić się aż o około 17% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 156 KM 115 kW |
178 KM +22 KM +14 % 131 kW +16 kW +14 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 240 Nm | 280 Nm +40 Nm +17 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Peugeot 3008 I 1.6 THP 115kW 156 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Peugeot 3008 I 1.6 THP 115kW 156 KM?
Chip tuning w przypadku Peugeot 3008 I 1.6 THP 115kW 156 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 22 KM, co stanowi przyrost aż o 14%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.