W samochodzie Peugeot 208 I, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 1.6 BlueHDi 73kW o pojemności 1560 cm³ i fabrycznej mocy 100 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Peugeot 208 I 1.6 BlueHDi 73kW 100 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 16 KM do 116 KM, co stanowi wzrost aż o 16%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 23 Nm do 277 Nm, czyli poprawić się o około 9% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 100 KM 74 kW |
116 KM +16 KM +16 % 85 kW +12 kW +16 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 254 Nm | 277 Nm +23 Nm +9 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Peugeot 208 I 1.6 BlueHDi 73kW 100 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Peugeot 208 I 1.6 BlueHDi 73kW 100 KM?
Chip tuning w przypadku Peugeot 208 I 1.6 BlueHDi 73kW 100 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 16 KM, co stanowi przyrost aż o 16%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.