W samochodzie Opel Insignia I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.8 V6 Turbo OPC 239kW o pojemności 2792 cm³ i fabrycznej mocy 325 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Opel Insignia I 2.8 V6 Turbo OPC 239kW 325 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 23 KM do 348 KM, co stanowi wzrost o 7%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 106 Nm do 541 Nm, czyli poprawić się aż o około 24% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 325 KM 239 kW |
348 KM +23 KM +7 % 256 kW +17 kW +7 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 435 Nm | 541 Nm +106 Nm +24 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Opel Insignia I 2.8 V6 Turbo OPC 239kW 325 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Opel Insignia I 2.8 V6 Turbo OPC 239kW 325 KM?
Chip tuning w przypadku Opel Insignia I 2.8 V6 Turbo OPC 239kW 325 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 23 KM, co stanowi przyrost aż o 7%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.