W samochodzie Opel Insignia I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.8 V6 Turbo 191kW o pojemności 2792 cm³ i fabrycznej mocy 260 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Opel Insignia I 2.8 V6 Turbo 191kW 260 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 39 KM do 299 KM, co stanowi wzrost aż o 15%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 47 Nm do 397 Nm, czyli poprawić się aż o około 13% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 260 KM 191 kW |
299 KM +39 KM +15 % 220 kW +29 kW +15 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 350 Nm | 397 Nm +47 Nm +13 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Opel Insignia I 2.8 V6 Turbo 191kW 260 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Opel Insignia I 2.8 V6 Turbo 191kW 260 KM?
Chip tuning w przypadku Opel Insignia I 2.8 V6 Turbo 191kW 260 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 39 KM, co stanowi przyrost aż o 15%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.