W samochodzie Opel Insignia I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.0 Turbo ecoFLEX 184kW o pojemności 1998 cm³ i fabrycznej mocy 250 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Opel Insignia I 2.0 Turbo ecoFLEX 184kW 250 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 35 KM do 285 KM, co stanowi wzrost aż o 14%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 54 Nm do 454 Nm, czyli poprawić się aż o około 14% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 250 KM 184 kW |
285 KM +35 KM +14 % 210 kW +26 kW +14 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 400 Nm | 454 Nm +54 Nm +14 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Opel Insignia I 2.0 Turbo ecoFLEX 184kW 250 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Opel Insignia I 2.0 Turbo ecoFLEX 184kW 250 KM?
Chip tuning w przypadku Opel Insignia I 2.0 Turbo ecoFLEX 184kW 250 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 35 KM, co stanowi przyrost aż o 14%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.