W samochodzie Opel Insignia I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4 Turbo ecoFLEX 103kW o pojemności 1364 cm³ i fabrycznej mocy 140 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Opel Insignia I 1.4 Turbo ecoFLEX 103kW 140 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 14 KM do 154 KM, co stanowi wzrost aż o 10%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 33 Nm do 233 Nm, czyli poprawić się aż o około 17% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 140 KM 103 kW |
154 KM +14 KM +10 % 113 kW +10 kW +10 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 200 Nm | 233 Nm +33 Nm +17 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Opel Insignia I 1.4 Turbo ecoFLEX 103kW 140 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Opel Insignia I 1.4 Turbo ecoFLEX 103kW 140 KM?
Chip tuning w przypadku Opel Insignia I 1.4 Turbo ecoFLEX 103kW 140 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 14 KM, co stanowi przyrost aż o 10%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.