W samochodzie Opel Insignia I (FL), z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.0 CDTi 88kW o pojemności 1956 cm³ i fabrycznej mocy 120 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Opel Insignia I (FL) 2.0 CDTi 88kW 120 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 71 KM do 191 KM, co stanowi wzrost aż o 59%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 94 Nm do 394 Nm, czyli poprawić się aż o około 31% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 120 KM 88 kW |
191 KM +71 KM +59 % 140 kW +52 kW +59 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 300 Nm | 394 Nm +94 Nm +31 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Opel Insignia I (FL) 2.0 CDTi 88kW 120 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Opel Insignia I (FL) 2.0 CDTi 88kW 120 KM?
Chip tuning w przypadku Opel Insignia I (FL) 2.0 CDTi 88kW 120 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 71 KM, co stanowi przyrost aż o 59%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.