W samochodzie Opel Insignia I (FL), z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.0 CDTI 103kW o pojemności 1956 cm³ i fabrycznej mocy 140 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Opel Insignia I (FL) 2.0 CDTI 103kW 140 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 69 KM do 209 KM, co stanowi wzrost aż o 49%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 41 Nm do 391 Nm, czyli poprawić się aż o około 12% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 140 KM 103 kW |
209 KM +69 KM +49 % 154 kW +51 kW +49 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 350 Nm | 391 Nm +41 Nm +12 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Opel Insignia I (FL) 2.0 CDTI 103kW 140 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Opel Insignia I (FL) 2.0 CDTI 103kW 140 KM?
Chip tuning w przypadku Opel Insignia I (FL) 2.0 CDTI 103kW 140 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 69 KM, co stanowi przyrost aż o 49%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.