W samochodzie Opel Insignia I (FL), z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4 Turbo 103kW o pojemności 1364 cm³ i fabrycznej mocy 140 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Opel Insignia I (FL) 1.4 Turbo 103kW 140 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 28 KM do 168 KM, co stanowi wzrost aż o 20%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 48 Nm do 248 Nm, czyli poprawić się aż o około 24% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 140 KM 103 kW |
168 KM +28 KM +20 % 124 kW +21 kW +20 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 200 Nm | 248 Nm +48 Nm +24 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Opel Insignia I (FL) 1.4 Turbo 103kW 140 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Opel Insignia I (FL) 1.4 Turbo 103kW 140 KM?
Chip tuning w przypadku Opel Insignia I (FL) 1.4 Turbo 103kW 140 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 28 KM, co stanowi przyrost aż o 20%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.