W samochodzie Opel Astra G, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.2 dTi 92kW o pojemności 2172 cm³ i fabrycznej mocy 125 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Opel Astra G 2.2 dTi 92kW 125 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 15 KM do 140 KM, co stanowi wzrost aż o 12%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 40 Nm do 320 Nm, czyli poprawić się aż o około 14% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Opel Astra G z silnikiem 2.2 dTi 92kW 125 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 15 KM i osiągnąć 140 KM, co stanowi wzrost o 12%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 40 Nm do 320 Nm, czyli poprawić się aż o około 14% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 125 KM 92 kW |
140 KM +15 KM +12 % 103 kW +11 kW +12 % |
140 KM +15 KM +12 % 103 kW +11 kW +12 % |
Moment obrotowy | 280 Nm | 320 Nm +40 Nm +14 % |
320 Nm +40 Nm +14 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Opel Astra G 2.2 dTi 92kW 125 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Opel Astra G 2.2 dTi 92kW 125 KM?
Chip tuning w przypadku Opel Astra G 2.2 dTi 92kW 125 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 15 KM, co stanowi przyrost aż o 12%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Opel Astra G 2.2 dTi 92kW 125 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Opel Astra G 2.2 dTi 92kW 125 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 15 KM, co stanowi przyrost aż o 12%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Opel Astra G 2.2 dTi 92kW 125 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Opel Astra G 2.2 dTi 92kW 125 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.