W samochodzie Mitsubishi Pajero V80, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 3.2 DI-D 140kW o pojemności 3200 cm³ i fabrycznej mocy 190 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Mitsubishi Pajero V80 3.2 DI-D 140kW 190 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 44 KM do 234 KM, co stanowi wzrost aż o 23%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 80 Nm do 521 Nm, czyli poprawić się aż o około 18% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 190 KM 140 kW |
234 KM +44 KM +23 % 172 kW +32 kW +23 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 441 Nm | 521 Nm +80 Nm +18 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Mitsubishi Pajero V80 3.2 DI-D 140kW 190 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Mitsubishi Pajero V80 3.2 DI-D 140kW 190 KM?
Chip tuning w przypadku Mitsubishi Pajero V80 3.2 DI-D 140kW 190 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 44 KM, co stanowi przyrost aż o 23%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.