W samochodzie Mitsubishi Pajero IV (FL), z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 3.2 DI-DC 140kW o pojemności 3200 cm³ i fabrycznej mocy 190 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Mitsubishi Pajero IV (FL) 3.2 DI-DC 140kW 190 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 44 KM do 234 KM, co stanowi wzrost aż o 23%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 80 Nm do 521 Nm, czyli poprawić się aż o około 18% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Mitsubishi Pajero IV (FL) z silnikiem 3.2 DI-DC 140kW 190 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 19 KM i osiągnąć 209 KM, co stanowi wzrost o 10%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 43 Nm do 484 Nm, czyli poprawić się o około 10% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 190 KM 140 kW |
234 KM +44 KM +23 % 172 kW +32 kW +23 % |
209 KM +19 KM +10 % 154 kW +14 kW +10 % |
Moment obrotowy | 441 Nm | 521 Nm +80 Nm +18 % |
484 Nm +43 Nm +10 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Mitsubishi Pajero IV (FL) 3.2 DI-DC 140kW 190 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Mitsubishi Pajero IV (FL) 3.2 DI-DC 140kW 190 KM?
Chip tuning w przypadku Mitsubishi Pajero IV (FL) 3.2 DI-DC 140kW 190 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 44 KM, co stanowi przyrost aż o 23%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Mitsubishi Pajero IV (FL) 3.2 DI-DC 140kW 190 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Mitsubishi Pajero IV (FL) 3.2 DI-DC 140kW 190 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 19 KM, co stanowi przyrost aż o 10%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Mitsubishi Pajero IV (FL) 3.2 DI-DC 140kW 190 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Mitsubishi Pajero IV (FL) 3.2 DI-DC 140kW 190 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.