W samochodzie Mitsubishi Pajero Sport II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.5 DI-D 131kW o pojemności 2476 cm³ i fabrycznej mocy 178 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 131kW 178 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 36 KM do 214 KM, co stanowi wzrost aż o 20%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 67 Nm do 467 Nm, czyli poprawić się aż o około 17% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Mitsubishi Pajero Sport II z silnikiem 2.5 DI-D 131kW 178 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 17 KM i osiągnąć 195 KM, co stanowi wzrost o 10%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 26 Nm do 426 Nm, czyli poprawić się o około 7% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 178 KM 131 kW |
214 KM +36 KM +20 % 157 kW +27 kW +20 % |
195 KM +17 KM +10 % 143 kW +13 kW +10 % |
Moment obrotowy | 400 Nm | 467 Nm +67 Nm +17 % |
426 Nm +26 Nm +7 % |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 131kW 178 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 131kW 178 KM?
Chip tuning w przypadku Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 131kW 178 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 36 KM, co stanowi przyrost aż o 20%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 131kW 178 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 131kW 178 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 17 KM, co stanowi przyrost aż o 10%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 131kW 178 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 131kW 178 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.