W samochodzie Mitsubishi Outlander II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.2 MIVEC DI-D 130kW o pojemności 2268 cm³ i fabrycznej mocy 177 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DI-D 130kW 177 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 25 KM do 202 KM, co stanowi wzrost aż o 14%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 45 Nm do 425 Nm, czyli poprawić się aż o około 12% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 177 KM 130 kW |
202 KM +25 KM +14 % 149 kW +19 kW +14 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 380 Nm | 425 Nm +45 Nm +12 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DI-D 130kW 177 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DI-D 130kW 177 KM?
Chip tuning w przypadku Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DI-D 130kW 177 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 25 KM, co stanowi przyrost aż o 14%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.