W samochodzie Mitsubishi L200 IV, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.5 DI-D 131kW o pojemności 2476 cm³ i fabrycznej mocy 178 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Mitsubishi L200 IV 2.5 DI-D 131kW 178 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 36 KM do 214 KM, co stanowi wzrost aż o 20%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 67 Nm do 467 Nm, czyli poprawić się aż o około 17% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 178 KM 131 kW |
214 KM +36 KM +20 % 157 kW +26 kW +20 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 400 Nm | 467 Nm +67 Nm +17 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Mitsubishi L200 IV 2.5 DI-D 131kW 178 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Mitsubishi L200 IV 2.5 DI-D 131kW 178 KM?
Chip tuning w przypadku Mitsubishi L200 IV 2.5 DI-D 131kW 178 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 36 KM, co stanowi przyrost aż o 20%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.