W samochodzie Mitsubishi Fuso Canter, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 3.0 DI-D 92kW o pojemności 2977 cm³ i fabrycznej mocy 125 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Mitsubishi Fuso Canter 3.0 DI-D 92kW 125 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 25 KM do 150 KM, co stanowi wzrost aż o 20%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 56 Nm do 350 Nm, czyli poprawić się aż o około 19% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 125 KM 92 kW |
150 KM +25 KM +20 % 110 kW +18 kW +20 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 294 Nm | 350 Nm +56 Nm +19 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Mitsubishi Fuso Canter 3.0 DI-D 92kW 125 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Mitsubishi Fuso Canter 3.0 DI-D 92kW 125 KM?
Chip tuning w przypadku Mitsubishi Fuso Canter 3.0 DI-D 92kW 125 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 25 KM, co stanowi przyrost aż o 20%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.