W samochodzie Mitsubishi Fuso Canter, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 3.0 DI-D 107kW o pojemności 3908 cm³ i fabrycznej mocy 146 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Mitsubishi Fuso Canter 3.0 DI-D 107kW 146 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 24 KM do 170 KM, co stanowi wzrost aż o 17%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 72 Nm do 484 Nm, czyli poprawić się aż o około 17% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 146 KM 107 kW |
170 KM +24 KM +17 % 125 kW +18 kW +17 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 412 Nm | 484 Nm +72 Nm +17 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Mitsubishi Fuso Canter 3.0 DI-D 107kW 146 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Mitsubishi Fuso Canter 3.0 DI-D 107kW 146 KM?
Chip tuning w przypadku Mitsubishi Fuso Canter 3.0 DI-D 107kW 146 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 24 KM, co stanowi przyrost aż o 17%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.