W samochodzie Mercedes V W447, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 250 CDI BlueTEC 2.1 140kW o pojemności 2200 cm³ i fabrycznej mocy 190 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Mercedes V W447 250 CDI BlueTEC 2.1 140kW 190 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 23 KM do 214 KM, co stanowi wzrost aż o 12%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 55 Nm do 495 Nm, czyli poprawić się aż o około 13% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Mercedes V W447 z silnikiem 250 CDI BlueTEC 2.1 140kW 190 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 20 KM i osiągnąć 211 KM, co stanowi wzrost o 11%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 47 Nm do 487 Nm, czyli poprawić się aż o około 11% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 190 KM 140 kW |
214 KM +23 KM +12 % 157 kW +17 kW +12 % |
211 KM +20 KM +11 % 155 kW +15 kW +11 % |
Moment obrotowy | 440 Nm | 495 Nm +55 Nm +13 % |
487 Nm +47 Nm +11 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Mercedes V W447 250 CDI BlueTEC 2.1 140kW 190 KM?
Chip tuning w przypadku Mercedes V W447 250 CDI BlueTEC 2.1 140kW 190 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 23 KM, co stanowi przyrost aż o 12%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Mercedes V W447 250 CDI BlueTEC 2.1 140kW 190 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Mercedes V W447 250 CDI BlueTEC 2.1 140kW 190 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 20 KM, co stanowi przyrost aż o 11%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Mercedes V W447 250 CDI BlueTEC 2.1 140kW 190 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Mercedes V W447 250 CDI BlueTEC 2.1 140kW 190 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.