W samochodzie Mercedes G W463, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 350 CDI 3.0 165kW o pojemności 2985 cm³ i fabrycznej mocy 224 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Mercedes G W463 350 CDI 3.0 165kW 224 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 50 KM do 275 KM, co stanowi wzrost aż o 22%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 82 Nm do 592 Nm, czyli poprawić się aż o około 16% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Mercedes G W463 z silnikiem 350 CDI 3.0 165kW 224 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 16 KM i osiągnąć 241 KM, co stanowi wzrost o 7%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 40 Nm do 550 Nm, czyli poprawić się o około 8% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 224 KM 165 kW |
275 KM +50 KM +22 % 202 kW +37 kW +22 % |
241 KM +16 KM +7 % 177 kW +12 kW +7 % |
Moment obrotowy | 510 Nm | 592 Nm +82 Nm +16 % |
550 Nm +40 Nm +8 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Mercedes G W463 350 CDI 3.0 165kW 224 KM?
Chip tuning w przypadku Mercedes G W463 350 CDI 3.0 165kW 224 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 50 KM, co stanowi przyrost aż o 22%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Mercedes G W463 350 CDI 3.0 165kW 224 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Mercedes G W463 350 CDI 3.0 165kW 224 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 16 KM, co stanowi przyrost aż o 7%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Mercedes G W463 350 CDI 3.0 165kW 224 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Mercedes G W463 350 CDI 3.0 165kW 224 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.