W samochodzie Mercedes GLC I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 250 155kW o pojemności 1991 cm³ i fabrycznej mocy 211 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Mercedes GLC I 250 155kW 211 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 28 KM do 239 KM, co stanowi wzrost aż o 13%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 65 Nm do 415 Nm, czyli poprawić się aż o około 19% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Mercedes GLC I z silnikiem 250 155kW 211 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 27 KM i osiągnąć 238 KM, co stanowi wzrost o 13%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 53 Nm do 403 Nm, czyli poprawić się aż o około 15% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 211 KM 155 kW |
239 KM +28 KM +13 % 176 kW +21 kW +13 % |
238 KM +27 KM +13 % 175 kW +20 kW +13 % |
Moment obrotowy | 350 Nm | 415 Nm +65 Nm +19 % |
403 Nm +53 Nm +15 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Mercedes GLC I 250 155kW 211 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Mercedes GLC I 250 155kW 211 KM?
Chip tuning w przypadku Mercedes GLC I 250 155kW 211 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 28 KM, co stanowi przyrost aż o 13%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Mercedes GLC I 250 155kW 211 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Mercedes GLC I 250 155kW 211 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 27 KM, co stanowi przyrost aż o 13%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Mercedes GLC I 250 155kW 211 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Mercedes GLC I 250 155kW 211 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.