W samochodzie Mercedes AMG GT I (FL), z turbodoładowanym silnikiem benzynowym S 4.0 TwinTurbo 375kW o pojemności 3982 cm³ i fabrycznej mocy 510 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Mercedes AMG GT I (FL) S 4.0 TwinTurbo 375kW 510 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 70 KM do 580 KM, co stanowi wzrost aż o 14%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 232 Nm do 882 Nm, czyli poprawić się aż o około 36% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 510 KM 375 kW |
580 KM +70 KM +14 % 427 kW +51 kW +14 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 650 Nm | 882 Nm +232 Nm +36 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Mercedes AMG GT I (FL) S 4.0 TwinTurbo 375kW 510 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Mercedes AMG GT I (FL) S 4.0 TwinTurbo 375kW 510 KM?
Chip tuning w przypadku Mercedes AMG GT I (FL) S 4.0 TwinTurbo 375kW 510 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 70 KM, co stanowi przyrost aż o 14%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.