W samochodzie Mercedes AMG GT I (FL), z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 53 3.0 V6 320kW o pojemności 2999 cm³ i fabrycznej mocy 435 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Mercedes AMG GT I (FL) 53 3.0 V6 320kW 435 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 47 KM do 482 KM, co stanowi wzrost aż o 11%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 68 Nm do 588 Nm, czyli poprawić się aż o około 13% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 435 KM 320 kW |
482 KM +47 KM +11 % 355 kW +35 kW +11 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 520 Nm | 588 Nm +68 Nm +13 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Mercedes AMG GT I (FL) 53 3.0 V6 320kW 435 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Mercedes AMG GT I (FL) 53 3.0 V6 320kW 435 KM?
Chip tuning w przypadku Mercedes AMG GT I (FL) 53 3.0 V6 320kW 435 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 47 KM, co stanowi przyrost aż o 11%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.