W samochodzie Land Rover Range Rover III, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 3.6 TDV8 200kW o pojemności 3628 cm³ i fabrycznej mocy 272 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Land Rover Range Rover III 3.6 TDV8 200kW 272 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 30 KM do 302 KM, co stanowi wzrost aż o 11%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 81 Nm do 710 Nm, czyli poprawić się aż o około 13% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Land Rover Range Rover III z silnikiem 3.6 TDV8 200kW 272 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 20 KM i osiągnąć 292 KM, co stanowi wzrost o 7%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 66 Nm do 695 Nm, czyli poprawić się aż o około 10% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 272 KM 200 kW |
302 KM +30 KM +11 % 222 kW +22 kW +11 % |
292 KM +20 KM +7 % 215 kW +15 kW +7 % |
Moment obrotowy | 629 Nm | 710 Nm +81 Nm +13 % |
695 Nm +66 Nm +10 % |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Land Rover Range Rover III 3.6 TDV8 200kW 272 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Land Rover Range Rover III 3.6 TDV8 200kW 272 KM?
Chip tuning w przypadku Land Rover Range Rover III 3.6 TDV8 200kW 272 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 30 KM, co stanowi przyrost aż o 11%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Land Rover Range Rover III 3.6 TDV8 200kW 272 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Land Rover Range Rover III 3.6 TDV8 200kW 272 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 20 KM, co stanowi przyrost aż o 7%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Land Rover Range Rover III 3.6 TDV8 200kW 272 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Land Rover Range Rover III 3.6 TDV8 200kW 272 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.