W samochodzie Land Rover Range Rover III, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.5 DSE 100kW o pojemności 2497 cm³ i fabrycznej mocy 136 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Land Rover Range Rover III 2.5 DSE 100kW 136 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 24 KM do 160 KM, co stanowi wzrost aż o 18%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 50 Nm do 320 Nm, czyli poprawić się aż o około 19% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 136 KM 100 kW |
160 KM +24 KM +18 % 118 kW +18 kW +18 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 270 Nm | 320 Nm +50 Nm +19 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Land Rover Range Rover III 2.5 DSE 100kW 136 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Land Rover Range Rover III 2.5 DSE 100kW 136 KM?
Chip tuning w przypadku Land Rover Range Rover III 2.5 DSE 100kW 136 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 24 KM, co stanowi przyrost aż o 18%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.