W samochodzie Lancia Delta I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.0 T HF Integrale 8V 136kW o pojemności 1995 cm³ i fabrycznej mocy 185 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Lancia Delta I 2.0 T HF Integrale 8V 136kW 185 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 19 KM do 204 KM, co stanowi wzrost aż o 10%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 30 Nm do 334 Nm, czyli poprawić się o około 10% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 185 KM 136 kW |
204 KM +19 KM +10 % 150 kW +14 kW +10 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 304 Nm | 334 Nm +30 Nm +10 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Lancia Delta I 2.0 T HF Integrale 8V 136kW 185 KM?
Chip tuning w przypadku Lancia Delta I 2.0 T HF Integrale 8V 136kW 185 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 19 KM, co stanowi przyrost aż o 10%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.