W samochodzie Iveco EuroTech, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a E47 346kW o pojemności 13800 cm³ i fabrycznej mocy 471 koni mechanicznych, poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy, lepszego przyspieszenia, lepszej zdolności pokonywania wzniesień, a przede wszystkim zmniejszenia zużycia paliwa.
Dla tego konkretnego modelu auta Iveco EuroTech E47 346kW 471 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 69 KM do 540 KM, co stanowi wzrost aż o 15%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 400 Nm do 2600 Nm, czyli poprawić się aż o około 18% w stosunku do oryginału! Takie zmiany spowodują również mniejsze spalanie.
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | |
---|---|---|
Moc | 471 KM 346 kW |
540 KM +69 KM +15 % 397 kW +51 kW +15 % |
Moment obrotowy | 2200 Nm | 2600 Nm +400 Nm +18 % |
Opcje dodatkowe |
|
|
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Iveco EuroTech E47 346kW 471 KM?
Chip tuning w przypadku Iveco EuroTech E47 346kW 471 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 69 KM, co stanowi przyrost aż o 15%, ale i tak najważniejszy jest duży wzrost momentu w użytecznym zakresie obrotów (najczęściej od 1000 do 1500/min). Dzięki temu samochód szybciej osiągnie prędkość docelową, szybciej podjedzie pod wzniesienie, często też nie będzie potrzeby redukować biegu, lub zredukować mniej niż na ustawieniach fabrycznych, a to wszystko przyczyni się naturalnie do zmniejszenia spalania (najczęściej o ok. 2-2,5 l/100km).