W samochodzie Iveco EuroStar, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a E39 287kW o pojemności 10300 cm³ i fabrycznej mocy 390 koni mechanicznych, poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy, lepszego przyspieszenia, lepszej zdolności pokonywania wzniesień, a przede wszystkim zmniejszenia zużycia paliwa.
Dla tego konkretnego modelu auta Iveco EuroStar E39 287kW 390 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 60 KM do 450 KM, co stanowi wzrost aż o 15%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 400 Nm do 2250 Nm, czyli poprawić się aż o około 22% w stosunku do oryginału! Takie zmiany spowodują również mniejsze spalanie.
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | |
---|---|---|
Moc | 390 KM 287 kW |
450 KM +60 KM +15 % 331 kW +44 kW +15 % |
Moment obrotowy | 1850 Nm | 2250 Nm +400 Nm +22 % |
Opcje dodatkowe |
|
|
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Iveco EuroStar E39 287kW 390 KM?
Chip tuning w przypadku Iveco EuroStar E39 287kW 390 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 60 KM, co stanowi przyrost aż o 15%, ale i tak najważniejszy jest duży wzrost momentu w użytecznym zakresie obrotów (najczęściej od 1000 do 1500/min). Dzięki temu samochód szybciej osiągnie prędkość docelową, szybciej podjedzie pod wzniesienie, często też nie będzie potrzeby redukować biegu, lub zredukować mniej niż na ustawieniach fabrycznych, a to wszystko przyczyni się naturalnie do zmniejszenia spalania (najczęściej o ok. 2-2,5 l/100km).