W samochodzie Iveco Daily IV, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.3 HPI 70kW o pojemności 2287 cm³ i fabrycznej mocy 96 koni mechanicznych, poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy, lepszego przyspieszenia, lepszej zdolności pokonywania wzniesień, a przede wszystkim zmniejszenia zużycia paliwa.
Dla tego konkretnego modelu auta Iveco Daily IV 2.3 HPI 70kW 96 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 45 KM do 141 KM, co stanowi wzrost aż o 47%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 100 Nm do 340 Nm, czyli poprawić się aż o około 42% w stosunku do oryginału! Takie zmiany spowodują również mniejsze spalanie.
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | |
---|---|---|
Moc | 96 KM 71 kW |
141 KM +45 KM +47 % 104 kW +33 kW +47 % |
Moment obrotowy | 240 Nm | 340 Nm +100 Nm +42 % |
Opcje dodatkowe |
|
|
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Iveco Daily IV 2.3 HPI 70kW 96 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Iveco Daily IV 2.3 HPI 70kW 96 KM?
Chip tuning w przypadku Iveco Daily IV 2.3 HPI 70kW 96 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 45 KM, co stanowi przyrost aż o 47%, ale i tak najważniejszy jest duży wzrost momentu w użytecznym zakresie obrotów (najczęściej od 1000 do 1500/min). Dzięki temu samochód szybciej osiągnie prędkość docelową, szybciej podjedzie pod wzniesienie, często też nie będzie potrzeby redukować biegu, lub zredukować mniej niż na ustawieniach fabrycznych, a to wszystko przyczyni się naturalnie do zmniejszenia spalania (najczęściej o ok. 2-2,5 l/100km).