W samochodzie Isuzu D-Max II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.5 DIESEL 120kW o pojemności 2499 cm³ i fabrycznej mocy 163 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Isuzu D-Max II 2.5 DIESEL 120kW 163 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 24 KM do 187 KM, co stanowi wzrost aż o 15%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 460 Nm, czyli poprawić się aż o około 15% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Isuzu D-Max II z silnikiem 2.5 DIESEL 120kW 163 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 15 KM i osiągnąć 178 KM, co stanowi wzrost o 9%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 42 Nm do 442 Nm, czyli poprawić się aż o około 11% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 163 KM 120 kW |
187 KM +24 KM +15 % 138 kW +18 kW +15 % |
178 KM +15 KM +9 % 131 kW +11 kW +9 % |
Moment obrotowy | 400 Nm | 460 Nm +60 Nm +15 % |
442 Nm +42 Nm +11 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Isuzu D-Max II 2.5 DIESEL 120kW 163 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Isuzu D-Max II 2.5 DIESEL 120kW 163 KM?
Chip tuning w przypadku Isuzu D-Max II 2.5 DIESEL 120kW 163 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 24 KM, co stanowi przyrost aż o 15%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Isuzu D-Max II 2.5 DIESEL 120kW 163 KM?

PowerBox dedykowany do samochodów Isuzu D-Max II 2.5 DIESEL 120kW 163 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 15 KM, co stanowi przyrost aż o 9%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Instrukcja montażu PowerBox'a w samochodzie Isuzu D-Max II 2.5 DIESEL 120kW 163 KM
Chip tuning czy power box do Isuzu D-Max II 2.5 DIESEL 120kW 163 KM?

Zastanawiałeś się co wybrać dla Isuzu D-Max II 2.5 DIESEL 120kW 163 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.