W samochodzie Hyundai i30 II, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.6 T-GDi 137kW o pojemności 1591 cm³ i fabrycznej mocy 186 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Hyundai i30 II 1.6 T-GDi 137kW 186 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 43 KM do 229 KM, co stanowi wzrost aż o 23%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 71 Nm do 336 Nm, czyli poprawić się aż o około 27% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 186 KM 137 kW |
229 KM +43 KM +23 % 168 kW +32 kW +23 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 265 Nm | 336 Nm +71 Nm +27 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Hyundai i30 II 1.6 T-GDi 137kW 186 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Hyundai i30 II 1.6 T-GDi 137kW 186 KM?
Chip tuning w przypadku Hyundai i30 II 1.6 T-GDi 137kW 186 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 43 KM, co stanowi przyrost aż o 23%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.