W samochodzie Honda FR-V, z wolnossącym silnikiem benzynowym 1.8 i-VTEC 103kW o pojemności 1799 cm³ i fabrycznej mocy 140 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103kW 140 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 7 KM do 147 KM, co stanowi wzrost o 5%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 13 Nm do 187 Nm, czyli poprawić się o około 7% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 140 KM 103 kW |
147 KM +7 KM +5 % 108 kW +5 kW +5 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 174 Nm | 187 Nm +13 Nm +7 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103kW 140 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103kW 140 KM?
Chip tuning w przypadku Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103kW 140 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 7 KM, co stanowi przyrost aż o 5%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.