W samochodzie Honda Civic X, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 1.6 i-DTEC 88kW o pojemności 1597 cm³ i fabrycznej mocy 120 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Honda Civic X 1.6 i-DTEC 88kW 120 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 24 KM do 144 KM, co stanowi wzrost aż o 20%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 42 Nm do 342 Nm, czyli poprawić się aż o około 14% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Honda Civic X z silnikiem 1.6 i-DTEC 88kW 120 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 18 KM i osiągnąć 138 KM, co stanowi wzrost o 15%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 44 Nm do 344 Nm, czyli poprawić się aż o około 15% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 120 KM 88 kW |
144 KM +24 KM +20 % 106 kW +18 kW +20 % |
138 KM +18 KM +15 % 102 kW +14 kW +15 % |
Moment obrotowy | 300 Nm | 342 Nm +42 Nm +14 % |
344 Nm +44 Nm +15 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Honda Civic X 1.6 i-DTEC 88kW 120 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Honda Civic X 1.6 i-DTEC 88kW 120 KM?
Chip tuning w przypadku Honda Civic X 1.6 i-DTEC 88kW 120 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 24 KM, co stanowi przyrost aż o 20%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Honda Civic X 1.6 i-DTEC 88kW 120 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Honda Civic X 1.6 i-DTEC 88kW 120 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 18 KM, co stanowi przyrost aż o 15%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Honda Civic X 1.6 i-DTEC 88kW 120 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Honda Civic X 1.6 i-DTEC 88kW 120 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.