W samochodzie Honda Civic VIII, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.2 i-CTDi 103kW o pojemności 2200 cm³ i fabrycznej mocy 140 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Honda Civic VIII 2.2 i-CTDi 103kW 140 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 21 KM do 161 KM, co stanowi wzrost aż o 15%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 49 Nm do 389 Nm, czyli poprawić się aż o około 14% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 140 KM 103 kW |
161 KM +21 KM +15 % 118 kW +15 kW +15 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 340 Nm | 389 Nm +49 Nm +14 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Honda Civic VIII 2.2 i-CTDi 103kW 140 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Honda Civic VIII 2.2 i-CTDi 103kW 140 KM?
Chip tuning w przypadku Honda Civic VIII 2.2 i-CTDi 103kW 140 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 21 KM, co stanowi przyrost aż o 15%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.