W samochodzie Honda Civic IX, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.2 i-DTEC 110kW o pojemności 2200 cm³ i fabrycznej mocy 150 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Honda Civic IX 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 32 KM do 182 KM, co stanowi wzrost aż o 22%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 410 Nm, czyli poprawić się aż o około 17% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 150 KM 110 kW |
182 KM +32 KM +22 % 134 kW +24 kW +22 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 350 Nm | 410 Nm +60 Nm +17 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Honda Civic IX 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Honda Civic IX 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM?
Chip tuning w przypadku Honda Civic IX 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 32 KM, co stanowi przyrost aż o 22%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.