W samochodzie Honda CR-V IV, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.2 i-DTEC 110kW o pojemności 2199 cm³ i fabrycznej mocy 150 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 32 KM do 182 KM, co stanowi wzrost aż o 21%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 79 Nm do 429 Nm, czyli poprawić się aż o około 23% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Honda CR-V IV z silnikiem 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 18 KM i osiągnąć 168 KM, co stanowi wzrost o 12%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 30 Nm do 380 Nm, czyli poprawić się o około 9% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 150 KM 110 kW |
182 KM +32 KM +21 % 134 kW +24 kW +21 % |
168 KM +18 KM +12 % 124 kW +13 kW +12 % |
Moment obrotowy | 350 Nm | 429 Nm +79 Nm +23 % |
380 Nm +30 Nm +9 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM?
Chip tuning w przypadku Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 32 KM, co stanowi przyrost aż o 21%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 18 KM, co stanowi przyrost aż o 12%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 110kW 150 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.