W samochodzie Honda CR-V II, z wolnossącym silnikiem benzynowym 2.0 i-VTEC 110kW o pojemności 2000 cm³ i fabrycznej mocy 150 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Honda CR-V II 2.0 i-VTEC 110kW 150 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 16 KM do 166 KM, co stanowi wzrost aż o 11%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 30 Nm do 220 Nm, czyli poprawić się aż o około 16% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 150 KM 110 kW |
166 KM +16 KM +11 % 122 kW +12 kW +11 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 190 Nm | 220 Nm +30 Nm +16 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Honda CR-V II 2.0 i-VTEC 110kW 150 KM?
Chip tuning w przypadku Honda CR-V II 2.0 i-VTEC 110kW 150 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 16 KM, co stanowi przyrost aż o 11%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.