W samochodzie Ford S-Max I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.5 T 162kW o pojemności 2500 cm³ i fabrycznej mocy 220 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Ford S-Max I 2.5 T 162kW 220 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 25 KM do 245 KM, co stanowi wzrost aż o 11%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 65 Nm do 385 Nm, czyli poprawić się aż o około 20% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 220 KM 162 kW |
245 KM +25 KM +11 % 180 kW +18 kW +11 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 320 Nm | 385 Nm +65 Nm +20 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Ford S-Max I 2.5 T 162kW 220 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Ford S-Max I 2.5 T 162kW 220 KM?
Chip tuning w przypadku Ford S-Max I 2.5 T 162kW 220 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 25 KM, co stanowi przyrost aż o 11%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.