W samochodzie Ford S-Max I, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.0 TDCi 85kW o pojemności 1997 cm³ i fabrycznej mocy 115 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Ford S-Max I 2.0 TDCi 85kW 115 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 28 KM do 143 KM, co stanowi wzrost aż o 24%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 360 Nm, czyli poprawić się aż o około 20% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 115 KM 85 kW |
143 KM +28 KM +24 % 105 kW +21 kW +24 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 300 Nm | 360 Nm +60 Nm +20 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Ford S-Max I 2.0 TDCi 85kW 115 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Ford S-Max I 2.0 TDCi 85kW 115 KM?
Chip tuning w przypadku Ford S-Max I 2.0 TDCi 85kW 115 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 28 KM, co stanowi przyrost aż o 24%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.