W samochodzie Ford S-Max I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.0 SCTi EcoBoost 176kW o pojemności 1999 cm³ i fabrycznej mocy 240 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Ford S-Max I 2.0 SCTi EcoBoost 176kW 240 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 32 KM do 272 KM, co stanowi wzrost aż o 13%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 57 Nm do 397 Nm, czyli poprawić się aż o około 17% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 240 KM 177 kW |
272 KM +32 KM +13 % 200 kW +24 kW +13 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 340 Nm | 397 Nm +57 Nm +17 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Ford S-Max I 2.0 SCTi EcoBoost 176kW 240 KM?
Chip tuning w przypadku Ford S-Max I 2.0 SCTi EcoBoost 176kW 240 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 32 KM, co stanowi przyrost aż o 13%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.