W samochodzie Ford S-Max I, z wolnossącym silnikiem benzynowym 2.0 107kW o pojemności 1999 cm³ i fabrycznej mocy 146 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Ford S-Max I 2.0 107kW 146 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 4 KM do 150 KM, co stanowi wzrost o 3%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 10 Nm do 200 Nm, czyli poprawić się o około 5% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 146 KM 107 kW |
150 KM +4 KM +3 % 110 kW +3 kW +3 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 190 Nm | 200 Nm +10 Nm +5 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Ford S-Max I 2.0 107kW 146 KM?
Chip tuning w przypadku Ford S-Max I 2.0 107kW 146 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 4 KM, co stanowi przyrost aż o 3%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.