W samochodzie Ford S-Max I, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.6 SCTi EcoBoost 118kW o pojemności 1596 cm³ i fabrycznej mocy 160 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Ford S-Max I 1.6 SCTi EcoBoost 118kW 160 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 40 KM do 200 KM, co stanowi wzrost aż o 25%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 50 Nm do 290 Nm, czyli poprawić się aż o około 21% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 160 KM 118 kW |
200 KM +40 KM +25 % 147 kW +29 kW +25 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 240 Nm | 290 Nm +50 Nm +21 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Ford S-Max I 1.6 SCTi EcoBoost 118kW 160 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Ford S-Max I 1.6 SCTi EcoBoost 118kW 160 KM?
Chip tuning w przypadku Ford S-Max I 1.6 SCTi EcoBoost 118kW 160 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 40 KM, co stanowi przyrost aż o 25%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.