W samochodzie Ford C-Max MK2, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.0 EcoBoost 92kW o pojemności 999 cm³ i fabrycznej mocy 125 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Ford C-Max MK2 1.0 EcoBoost 92kW 125 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 10 KM do 135 KM, co stanowi wzrost o 8%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 42 Nm do 242 Nm, czyli poprawić się aż o około 21% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 125 KM 92 kW |
135 KM +10 KM +8 % 99 kW +7 kW +8 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 200 Nm | 242 Nm +42 Nm +21 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Ford C-Max MK2 1.0 EcoBoost 92kW 125 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Ford C-Max MK2 1.0 EcoBoost 92kW 125 KM?
Chip tuning w przypadku Ford C-Max MK2 1.0 EcoBoost 92kW 125 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 10 KM, co stanowi przyrost aż o 8%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.