W samochodzie Fiat Ulysse I, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 2.0 JTD 80kW o pojemności 1997 cm³ i fabrycznej mocy 109 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Fiat Ulysse I 2.0 JTD 80kW 109 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 27 KM do 136 KM, co stanowi wzrost aż o 25%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 60 Nm do 310 Nm, czyli poprawić się aż o około 24% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 109 KM 80 kW |
136 KM +27 KM +25 % 100 kW +20 kW +25 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 250 Nm | 310 Nm +60 Nm +24 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie Fiat Ulysse I 2.0 JTD 80kW 109 KM?
Chip tuning w przypadku Fiat Ulysse I 2.0 JTD 80kW 109 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 27 KM, co stanowi przyrost aż o 25%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.