W samochodzie Fiat Scudo II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 94 MultiJet 2.0 JTD 69kW o pojemności 1997 cm³ i fabrycznej mocy 94 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Fiat Scudo II 94 MultiJet 2.0 JTD 69kW 94 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 27 KM do 121 KM, co stanowi wzrost aż o 29%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 65 Nm do 280 Nm, czyli poprawić się aż o około 30% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Fiat Scudo II z silnikiem 94 MultiJet 2.0 JTD 69kW 94 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 20 KM i osiągnąć 114 KM, co stanowi wzrost o 21%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 45 Nm do 260 Nm, czyli poprawić się aż o około 21% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 94 KM 69 kW |
121 KM +27 KM +29 % 89 kW +20 kW +29 % |
114 KM +20 KM +21 % 84 kW +15 kW +21 % |
Moment obrotowy | 215 Nm | 280 Nm +65 Nm +30 % |
260 Nm +45 Nm +21 % |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Fiat Scudo II 94 MultiJet 2.0 JTD 69kW 94 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Fiat Scudo II 94 MultiJet 2.0 JTD 69kW 94 KM?
Chip tuning w przypadku Fiat Scudo II 94 MultiJet 2.0 JTD 69kW 94 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 27 KM, co stanowi przyrost aż o 29%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Fiat Scudo II 94 MultiJet 2.0 JTD 69kW 94 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Fiat Scudo II 94 MultiJet 2.0 JTD 69kW 94 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 20 KM, co stanowi przyrost aż o 21%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Fiat Scudo II 94 MultiJet 2.0 JTD 69kW 94 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Fiat Scudo II 94 MultiJet 2.0 JTD 69kW 94 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.